Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

piątek, 31 maja 2013

kurs - prezent dla nauczyciela

Witam wieczorkiem:)
Mam dla Was dziś kurs na walizkę z pudełka po butach.

Walizka z niespodzianką dla nauczyciela, wychowawcy..
ale możecie uzyc własnej wyobraźni i włożyć w nią:
-kosz
- serce z kawy
-wózeczek
-globus
............................. co tylko chcecie;))

A oto praca którą wykonamy:
Do pracy potrzebujesz:
- pudełko po butach
- kawałki tektury
- farby: biała, czarna oraz akrylowa miedziana, lub spray złoty
- stary pasek
- kolorowe kartki
- materiał w/g uznania
- słoiczek po musztardzie np. kamis.. prymat
- stara gazeta
- patyczek do szaszyłyka
- tusz brązowy i zielony
- nożyczki brzegowe 

oraz dużo motywacji do pracy;))) 

Zaczynamy!!
przygotuj pudełko 

 zacznij od pokrywki , jeden bok przetnij rogi(dłuższy bok)
 od zewnętrznej strony przyklej do dolnej części pudełka
 całe pudełko na zewnątrz pomaluj na biało , po wyschnięciu oklej rogi pudełka tekturką 
wszystkie rogi

 pomaluj na czarno boki , ja pocieniowałam wszystkie brzegi
 po wyschnięciu farby, użyj akrylowej miedzianej , lub spray złote
( moczymy gąbkę i przecieramy brzegi)

 całe pudełko tuszuję brązowym tuszem

zostawiamy do wyschnięcia...

przygotowujemy środek:
zmierz boki 
wytnij z tektury w/g rozmiaru boczne ścianki
ja dodatkowo okleiłam je papierem ozdobnym 
(możesz użyć starego materiału, to walizka;))
 brzegi okleiłam materiałem
 całość wkleiłam w środek , łącznie ze spodem
Pora na wykończenie;)
aby uzyskać efekt :

Malujemy słoiczek na czarno
zostawiamy do wyschnięcia
(jeżeli masz gładki słoiczek , możesz klejem vikol przykleić papier lub ręcznik papierowy,
pomalować na czarno.. aby uzyskać fajny efekt;)) kursy wcześniejsze.. technika miedziana)
Słoiczek po wyschnięciu przy pomocy gąbki przecieramy miedzianą farbą .. lub złoty spray 


 Zostawiamy do wyschnięcia..
Pora na pióro;))
ja mam starą gazetę, nie rozkładaj jej 
i przygotuj : patyczek do szaszłyka, tusz brązowy
klei magic 

 wytnij z gazety pół łuk ( pół piórka;))
 rozłóż i przy pomocy kleju przyklej patyczek do szaszłyka do pierwszego piórka
następnie przyklej pozostałe wycięte elementy na patyczku
 całość brzegi tuszuj
 złóż w pół
 nożyczkami tniemy gazetę w/g zdjęcia .. uzyskując piórko
 mamy piórko
 dodatkowo wykorzystałam stary pędzelek , a mianowicie końcówkę;)
 wykończyłam pióro
Nasza walizka wyschła , pora na wykończenie
Wydrukowałam życzenia
wycięłam nożyczkami brzegowymi(dostępne w księgarniach)
brzegi tuszowałam tuszami: brązowy i seledynowy

 wkleiłam brzegi w środek i spód
 wkleiłam życzenia
 klejem na gorąco słoiczek- kałamarz
 wykańczamy górę 
użyłam starego paska;)
 i metalowych końcówek
 rączkę do walizki wykonałam też ze starego paska, wkładając dwa druty
 po środku rączki wkleiłam wydrukowany tekst:

W podzięce za trud włożony
w Naszą edukację,
samych radości i sukcesów życzy

klasa:.....................
rocznik:....................


W pokrywie wkleiłam białą kartkę , na której możecie umieścić zdjęcie klasowe;)
wokół dokleiłam ozdobną tiulową taśmę

 Pamiątka skończona:)) a efekt obejrzyjcie na moim drugim blogu!!

http://annakrucko.blogspot.com/2013/05/prezent-na-koniec-roku.html

życzę miłej pracy;)




36 komentarzy:

  1. ale Ty masz pomysły Aniu!!! bardzo ładna walizka i pomysł, piękny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna ta pamiątka, bardzo oryginalna

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł :) ale chyba bardzo czasochłonny ?

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka cudna ale kurcze za późno jak dla mnie o miesiąc z tym kursem :P już plotę z papierowej wikliny walizki :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne!!! Poraz nie wiem który szczęka mi opadła. Robisz cudowne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na pamiątke.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, świetny kursik. Bardzo Ci za niego dziękuję :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta walizka :) sama chyba taką zrobię, tylko obawiam się że moja wyjdzie nie z życzeniami tylko na ubrania :) jak zwykle wszystko duże i w rozmiarze XXL :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż trudno uwierzyć, że można stworzyć tak piękną rzecz ze zwykłego pudełka:O po prostu niesamowite! doskonała pamiątka, jestem pełna podziwu, aż trudno mi to wyrazić:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja kreatywność Aniu nie zna granic :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, niesamowite to coś z niczego !!! Super pomysł !!! A pióro - cóż ... brak mi słów... ja bym się dała nabrać :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna walizeczka :) niesamowita wyobrażnia :) piękna pamiątka i super prezent :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. RE-WE-LA-CJA !!! W głowę zachodzę skąd Ty czerpiesz Aniu takie wspaniałe pomysły ??? Wciąż czymś zaskakujesz :) Dziękuję za dzielenie się tą wiedzą :)
    Pozdrowionka...Alicja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu obserwuję Cię od jakiegoś czasu,jestem zauroczona Twoimi pracami,masz niesamowite pomysły jak można zrobić coś z niczego.

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny pomysl i cudne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gabi Niżnik
    Aniu ,patrzę i oczom nie wierzę ,czym Ty nas jeszcze zaskoczysz.
    To jest piękne i pomysłowe.
    Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Odebrało mi mowę! Jestem po prostu w szoku! Super pomysł :)))
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny pomysł, super wykonanie. Jesteś cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba sobie takie sama zrobię w wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  20. Walizeczka jest świetna- mimo, że na przemianę czekają dwie duże walizy -to zrobię sobie takie cóóóś:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna walizeczka, wspaniały kursik :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny kursik -walizeczka superrr:)

    OdpowiedzUsuń
  23. wspaniała walizeczka -super kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna walizeczka:)
    kursik super!!!
    fajny blog prowadzisz, zostanę tu na dłużej:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Tworzysz naprawdę cudowne i przede wszystkich oryginalne rzeczy. Widzę, że sporo nauczę się od Ciebie, zatem będę tu częstym bywalcem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu, zastanawiam się, w jaki sposób uzyskujesz teksturę drewna. Czy to kwestia pędzla czy farby?
    Praca cudowna - zresztą jak wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ponownie muszę pochwalić ta walizeczka z pudełka na buty dla Nauczyciela urocza.
    Edyta
    http://sztukaspodstrzechy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń